Sunday, July 18, 2010

Present - ?

Hi morning semua!

Sekarang morning tau, jangan cakap aku gila tau kalau korang baca time malam. Urm, jam sekarang menunjukkan pukul 0744 AM -- Sunday. Dah makan? Dah mandi? Aku semua belum. Makan for sure tak sebab aku puasa arini. Hehe. Dah nk dekat puasa baru nak ganti kan? Entahla, aku macam tak boleh tolong diri sendiri. Even tahun lepas aku ganti memang sipi-sipi nak puasa. Tahun ni dah berazam nak ganti awal, tapi terlambat jugak. Tapi okla sikit tahun ni sebab puasa sebulan sebelum. Bagi yang akan mengganti puasa,
SELAMAT MENGGANTIKAN PUASA!!

Arini sebenarnya plan nak pergi rumah kak min sebab nak hantar salinan ic and lesen sebab nak register lesen kereta (cant wait!!! yahoo). But unfortunately, arini aku nak buat laundry, kemas baju. So, kalau tak basuh arini, bila lagi? Tapi harap-harap cuaca ok, sebab nampak cloudy. Mungkin next week la aku bagi salinan semua. Things mungkin jadi lambat sikit. Probably.
Minggu ni aku memang busy dengan kerja, sometimes might be damn busy, and sometime might be tooooooooo RELAX (sukala tu!). Kerja aku ni dia akan datang tak kira time. Macam, bos cakap " Ain, tolong buat ni, tolong fax ni, tolong scan ni, tolong bagi ni kat---,tolong kemas meja saya." Selalu jugak la macam ni. Aku kadang-kadang selalu kena marah sebab tak paham nk buat kerja (hehehhee). Takpela kan, mula-mula. Take time la sikit nak serasi. EEE! aku tak sabar gila nak kumpul duit, nak bukak bisnes sendiri. Aku rasa nak jadi cam Kedai Makan Wahid kat UM aku. Perghhh! Successful gila! Aku rasa nak curi one of his best penebar roti canai! heheehhehehe.. boleh tak? Orang-orang kat workplace aku pun ok, sumenya baik. SETAKAT NI. Aku rasa tak sabar nak dapat gaji (padahal baru keje 1 week). Nak beli instax camera atau fisheye atau diana. Aku ingat nak beli instax, tapi takut fisheye limited edition tuh abis :( Selalu berangan-angan nak beli itu ini kan, nak bukak bisnes sangat, modal x kumpul lagi ;p

Sekarang aku dah takde masa nak tengok movie. Sedihnya. Kalau dulu, pantang ada cerita baru je aku pergi tengok. Latest eclipse kan. Tak tengok pun lagi. Tapi takpela, sebab dah baca buku, tak kisah sangat. Mungkin aku akan mengalami perubahan dalam kehidupan. Tapi aku taknak hilang soul aku yang dulu. Aku nak lepak dengan kawan-kawan. Buat kerja gila. Main gamelan and taklempong. Tapi tak tahu berpeluang tak lagi :(

Missing all the memories,

The lost-soul,
Ain :(
 

2 comments:

  1. hu,hu,hu ckpla nk belanja aku kt old town ni nk beli bende x leh makan,ada aku kesahhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete