Monday, June 14, 2010

Merepek kerepek.

Holaa!

Hehe..arini tetibe dtg mood nak merepek. boleh x? mesti boleh sbb ini blog aku punyeee!


oklah, skang aku sgtla lapar and sementara menunggu pasar mlm bukak, aku akan merepek 2,3 perenggan. hehe. bulan ni bulan 6. bulan ni, harijadi aku. biasanya aku nak hadiah (haha..selfish and childish kan?) xdekla..memang la, nama lak besday. So, azam aku tahun ni nak dapatkan Fuji Instax. Ala, cam polaroid la..yg mende alah gambar keluar tu.. Sebenarnya nak yang Wide, tp mcm x cukup duit, so nak beli yang Instax Mini je. harap2 dapat beli time besday nnti. huhu.
tadi tgh dok belek2 google, nak cari photo editing software..nak cari yg boleh wat cute miut punye. cam lam cite korea. die boleh crop kepala, leh make up muka..tapi x jumpela kat mane. lain kali nak try cari lg. so, belek2, tetibe jumpe software polaroid. name die poladroid. kelakar gile weyh! kalo bukak software die kan, kuar kamera polaroid. nk buat gamba polaroid, kne drag gamba ke kamera tuh, pastu dh siap die akan kuar bunyi and gamba, tp kne shake la..cam polaroid betul. kelakar gile. ni tgkla, contoh polaroid aku buat.


haa..ok x? huhu..boleh la cube kalo nak..google jek..hehe

ala, lapar la~
urm, nak cite pe lagi ek. ha! sebenarnye aku ade account twitter. tapi myb org xtau. kalo nak add, kat side bar ade link die. mekacih. 

dalam smena ade film agfa, dh lame gile dh..rsnye dh lame x shoot. tp cam xdek mood la. keje x dpt, lesen x lepas2 lg. skang aku down gile. hope korang rajin2 la borak ngan aku..aku xnak jadi gile..hehe

flying kiss-
ain :)

2 comments:

  1. ..ko tau sumting x ain..
    ..aku slh sorg peminat blog ko tau..
    ..bile besday ko..??
    ..hepi besday ain..
    ..hope ko dpt bli bnda alah 2..

    ReplyDelete
  2. yeke yana..thanks!! blog ni mcm diary digital ak..hehe..besday ak 24 june..bile ak da dpt mende tuh, ak post kan..hehe

    ReplyDelete