Friday, August 21, 2009

Ramadhan Datang Lagi.

Hari Esok, Satu Ramadhan.
Yeah! Esok puasa! hurm~ hari esok akan saya cuba untuk membaiki diri yang kadang2 lemah dan bulan ini adalah penting bagi saya merapatkan silaturrahim di antara keluarga. Walaupun bagi sesetengah orang, "Ah, peduli hape aku!"..
Sahur : Suka!
Waktu berbuka : Juga suka!
Tapi hari esok yang bakal ditempuhi adalah pertama kali berbuka di keadaan yang serba baru..mungkin mengambil masa bagi saya. Rumah Baru, Tekak Baru. hehe :> . Maksudnya, saya mengalami penyakit yang tidak dapat diubati sejak azali lagi iaitu kesukaran saluran makanan untuk adapt dengan keadaan yang baru.
Kelakar Bukan? Mengarut Ya?
Itulah SAYA.
Dan dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK.
(kita jalani sama-sama ya!)

No comments:

Post a Comment