Saturday, August 22, 2009

Saya sedang bersahur. (mood: hehe!)


Sahur?

Ya, tatkala ini jam menunjukkan o5:04am, aku baru jek pas sahur..arini makan roti bakar + nescafe jek..uwe ak pun makan oat jek...warghhh...western kan mak aku? fyi:"uwe is also known as Wan in Kelantan, and i called my mom - Uwe since i was born." Dan waktu Imsyak arini pukul 05:38am! Semasa sahur td ade juga aku bercerita kat uwe aku bile ganti puasa mesti x sahur..takut jugak cite2 camtuh sbb konfem kne bebel..tapi cepat2 aku buat alasan, "xdek makanan pastu x sedar~" Tapi, seseorang yang aku kagum pernah berkata "nak seribu daya, xnk seribu dalih." "Kalau ye pun, minum la air..sunnah Nabi" bilang uwe aku.

Dulu-dulu,

Untuk bulan Ramadhan ni, selain mengemas rumah, borak ngn uwe aku, tgk barang2 sentimental lam bilik, aku akan cuba bercerita kembali tentang peristiwa2 yang x sempat hendak aku ceritakan kerana kekangan masa dulu. ehehe! Tggu ya! ;)
coming up,


Genting

convo

No comments:

Post a Comment