Monday, June 15, 2009

FINAL WEEK.


Banting Need a Show.
Hey, sabtu lepas a.k.a 13 Jun, kami sume ade show kat Banting and boleh dikatakan lama lah jugak practice and mungkin disebabkan kehadiran org baru, kami mahu memastikan pelanggan mahupun pendengar kami mendapat yang terbaik untuk jiwa mereka! *sigh*
;)
Around 3 pm kami berkumpul untuk practice lu sebelum bertolak ke Banting...aku x penah ke Banting dan khabarnya tempat itu jauh..And poor me! sempit jek tempat aku..tp xdek la sampai xleh nk bernafas~ adik de ckp tempat tuh jauh tp cam x caya jek ...tp otw, baru la PERCAYA..hehe..twinkle little star!

harap dpt men same lagi,

;(

And the wedding buat kat stadium which quite unique i think! atlet ke? xtaula....everything undercover.

Susah jgk bile nk salin baju and we all tepaksa ke masjid utk tukar bju and everything..huhu..okeh, duit nye pasal...makan2 pun leh tahan sbb so much food there..yippiey! Finally, around 12+++ show abis and we all angkat barang and balik!!! yay! seronok jugak show kali ni sbb rsnye men dgn cemerlang skali!

huhu, thumbs up!


Seksa Week


Hey, mggu ni memang mggu yg meletihkan bagi aku, sebabnye? Sebab byk keje plus every nite de practice...hurm, guess what, keje aku sume jadik ter'AKRU' dan dibawa kepada baki akhir...huhu, joking guys! science-oriented people maybe x phm kot pe yg aku membebel~dis week jugak merupakan mggu submission and presentation utk both subjects..so, ketensionan di tahap ketinggian air terjun tertinggi dunia!


hihi..


;p


dan bila tiada siapa yg rapat disekeliling aku,

*pura-pura hayati ye*

lol!

aku suka melihat manusia lain yg bisa bercanda,

aku suka melihat mereka yg bertepuk-tampar,

yang senyum tidak dibuat-buat ukirnya,

yang bisa menimbulkan perasaan riang tanpa menghiraukan dunia yang bergoncang.


haha, buruk nye puisi aku!


dats one of the sebab jugak nape aku letey, letey tgk org len...is it? penah rs x ?


No comments:

Post a Comment