Saturday, May 15, 2010

Inside --

Hi again! :D

How's ur life? Hoping a great things always be on our side :)
(tetibe nk tny sbb rs mcm jarang tanya khabar korang2 yg rajin mbaca blog kecil aku ni..huhu, sorry)

Arini 15th May 2010,
Tetiba rs nak luahkan apa yang terbuku di dada.

Sunyi.
Buntu.
Azam.

Buat masa sekarang, aku rs aku perlu mbuat satu plan utk kebaikan diri. Tetiba rs hina dgn diri sendiri. Ini kah nasib aku? Atau ini balasan aku? Semua rs cam kecamuk. Perlukah aku pergi jauh dr keluarga utk kepentingan diri sendiri? Atau bersedia kah aku untuk dihina oleh orang lain untuk kepentingan keluarga?

Tapi aku ada pegangan dalam hidup.

Aku tidak mahu mengejar kekayaan kerana aku insan biasa yang mudah alpa.
Aku hanya mahu mencapai cita-cita yg aku inginkan dan bersyukur denganNya.
Aku hanya mahu melihat senyuman orang2 yang aku sayangi.

Ada sesuatu yang sedang menjerut leher aku dan aku perlu segera meleraikannya sebelum diceraikan jasad dari badan.

Ya, aku perlu bangkit. Aku mesti bangkit.

Ain --



2 comments: